Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

Upload hier jouw cv waarmee je je optimaal presenteert aan ons en aan (potentiele) opdrachtgevers. Het al dan niet opnemen van een foto in je cv geschied op basis van vrijwilligheid en heeft geen negatieve consequenties. Door het uploaden van een cv met foto verleen je toestemming aan Start People en haar concernvennootschappen om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiele) opdrachtgevers.


Upload Geen bestand geselecteerd

Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, welk proces deels geautomatiseerd plaatsvindt. In ons privacy statement kun je nalezen op welke wijze wij jouw gegevens verwerken.

Versturen

Servicedesk medewerker Service & Tickets

Start People Amsterdam XL

Standplaats
Amsterdam
Opleidingsniveau
VMBO
Vakgebied
Administratief
Vacaturenummer
6498004503

Wil jij aan de slag als baliemedewerker/ gastvrouw of gastheer bij het gemeente vervoersbedrijf in Amsterdam? Ben jij op zoek naar een functie met flexibele werktijden, fijne collega's en een zeer goed inwerktraject met een passend salaris? Lees dan snel verder!

Great Place to Work!

Altijd al willen werken als servicedesk medewerker bij Amsterdams grootste vervoersbedrijf?GVB is een trotse Amsterdamse werkgever! Dagelijks werken betrokken en bevlogen medewerkers samen, zodat de stad voor iedereen bereikbaar is. Het GVB is ervan overtuigd dat ze bijdragen aan de ontwikkeling van de stad door te inversteren in onze medewerkers. Het GVB is een zeer divers bedrijf en duurzame inzetbaarheid van hun medewerkers speelt een belangrijke rol! Ben jij op zoek naar een baan waarin je terecht komt in een warm team, je goed wordt ingewerkt en met een passend salaris en maak jij graag het verschil?

Een dag als baliemedewerker bij het GVB.

Je opent samen met je collega de balie. Je maakt het loket klaar om de reizigers van het GVB te ontvangen. Je neemt plaats en staat de reizigers van het GVB met een glimlach te woord. Er komt een reiziger op je af. Ze heeft een spannend solliciatiegesprek in Amsterdam maar is door de zenuwen vergeten hoe ze daar komt. Je geeft haar een duidelijke uitleg en verkoopt aan haar een kaartje en wenst haar veel succes. Direct staat de volgende reizger klaar met een vraag over het laten omzetten van zijn abonnement. Saai? Dat nooit! Je komt in contact met diverse reizigers en bent het visistekaartje van het GVB.

In deze uitdagende parttime functie ga jij de reiziger van Amsterdam zo goed mogelijk bedienen door het verkopen van het juiste vervoerbewijs en het verstrekken van correcte (reis-)informatie. Het complexe systeem van de OV-Chipkaart en de verschillende problemen die daar met regelmaat uit voortvloeien, maakt dat jij ruime productkennis en inzicht in de systemen nodig hebt om een goede oplossing of advies te kunnen bieden. Tevens verricht je het beheer en de administratie van het depot als onderdeel van het vestigingsdepot en ben jij verantwoordelijk voor het beheer van je eigen loketvoorraad en het openen en sluiten van de vestiging conform de GVB beveiligingsprocedure. Jouw activiteiten dragen bij aan de realisatie van de ambitieuze GVB doelstellingen. Deze bovenstaande informatie oefen je uit in de rol van baliemedewerker/frontoffice medewerker.

Wij zijn op zoek naar een medewerker met een relevante opleiding op MBO-3 niveau of relevante werkervaring. Je beschikt over uitstekende rekenvaardigheid, hebt administratief inzicht en leert snel. Daarnaast ben je samenwerkingsgericht en communicatief sterk.

Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend en de Engelse taal voldoende om met de reizigers te kunnen communiceren. Je bent bereid om flexibel ingeroosterd te worden (uren kunnen per week variëren). Voor jou is het werken van afwisselende diensten van 4, 6, 7 of 8 uur mogelijk verspreid over 5 werkdagen (openingsdagen loket is maandag t/m zondag) geen probleem en je bent inzetbaar op alle vestigingen waar GVB Tickets & Info service verleent. Het werkrooster wordt een week van tevoren bekend gemaakt.

Verder ben jij:• zeer klant- en oplossingsgericht;• betrouwbaar en accuraat;• flexibel en stressbestendig;• pragmatisch en kun je snel schakelen en prioriteiten stellen in een hectische omgeving;• representatief; • fysiek in staat je dienst staand / lopend uit te voeren.

Het team Service & Tickets maakt deel uit van de afdeling Verkoop en Service van GVB en functioneert als eerste aanspreekpunt voor de reizigers van regio Amsterdam. Er zijn vier vestigingen, namelijk Noord, Zuid, Amsterdam Centraal en Bijlmer Arena. Hier worden o.a. OV-Chipkaarten verkocht zoals A-chipkaarten, dagkaarten en worden maand-, jaar- en zakelijke jaarabonnementen opgeladen, evenals saldo en bijvoorbeeld I Amsterdam cards. Alle mutaties die klanten niet zelf kunnen doen zoals b.v. het stopzetten, wijzigen van een (jaar)abonnement of een verandering van zone, datum etcetera worden uitgevoerd door een gespecialiseerde afdeling.

Het team speelt een belangrijke rol in het realiseren van de GVB ambitie: de beste vervoerder van Nederland worden. Daarbij stellen wij onze reizigers centraal in alles wat we doen. De ambitie van is om van een verouderd loket een service kantoor te worden dat in vele opzichten een visitekaartje is voor GVB: een fysieke locatie, waar de reiziger persoonlijke service krijgt bij de aanschaf van zijn reisproducten en waar op een vriendelijke, Amsterdamse manier (reis-)informatie wordt verleend.

Het betreft een functie waar je bij goed presteren voor langere tijd kan blijven! Dit betekent in eerste instantie een functie voor onbepaalde tijd, oftwel een vastdienstverband. Het salaris voor deze functie bedraagt € 12,62 bruto per uur oftwel € 2187 bruto per maand exclusief toeslagen. De werktijden van deze functie liggen tussen 07:00 uur en 21:30 in de avond.

Tevens ontvang je vanuit het GVB een gratis ov-abonnement waardoor je gemakkelijk door de stad kan reizen!

Start datum van deze functie is maandag 13 mei. Interesse gewekt? Dan zien we je reactie graag tegemoet.

Kortom,een great place to work!