Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

Deze vacature bestaat helaas niet (meer).

Telefonisch klant adviseur gemeente

Start People Utrecht XL

Standplaats
Utrecht
Opleiding
MBO 3/4
Vakgebied
Callcenter
Vacaturenummer
1AV0062510

Na binnenkomst zit jij aan je eerste bak koffie en dan gaat de telefoon. Het is een inwoner van Utrecht die een vraag heeft hoe hij een nieuwe kliko kan aanvragen. Samen met de klant doorloop je ons gespreksmodel en je maakt hierbij gebruik van de digitale kennisbank en de verschillende computersystemen. Je kan het gesprek afronden en de klant ontvangt een z.s.m. een nieuwe kliko. Na het gesprek noteer je deze informatie en gaat op naar het volgende gesprek.
Dit is een voorbeeld van de gesprekken die je bij ons voert. Elke dag is anders en biedt weer nieuwe kansen om de burgers van Utrecht tevreden te stellen. Allerlei soorten vragen komen voorbij, denk bijvoorbeeld aan vragen over parkeren of het aanvragen van vergunningen. Als telefonisch adviseur voer jij geen sales gesprekken, al onze gesprekken zijn service verlenend van aard en kennen geen up and cross sale. Daarnaast zijn wij geopend tijdens kantoortijden van maandag tot en met vrijdag 8.15 tot 17.30 uur en kennen wij 1 avondopenstelling op de donderdag. tot 20.00 uur. Deze dienst verdelen we onder alle collega’s zodat je deze dienst niet elke week hoeft te werken. Geen dag is hetzelfde en geen gesprek is gelijk. Samen met je collega’s, ondersteund door de Vraagbaken en onze kennisbank lever je elke dienst weer 200% kwaliteit. Samen met jou gaat onze klant het gesprek door met als doel een juist antwoord en een tevreden klant. Je denkt mee in ons team over verbeteringen en je bent flexibel t.a.v. je werkdagen en werktijden. (Wij maken een rooster op basis van 3 weken) Jij maakt het verschil aan de telefoon door je kennis, oplossingsgerichte vaardigheden, klantvriendelijkheid en empathisch vermogen. Je bent niet alleen service verlenend en klantgericht maar ook zeer bedreven in het werken met meerdere computersystemen. Gedurende je werkzaamheden word je op de vloer gecoacht door verschillende coaches, heb jij extra training nodig dan wordt deze verzorgd door onze trainer.

Jij maakt het verschil aan de telefoon door je kennis, oplossingsgerichte vaardigheden, klantvriendelijkheid en empathische vermogen. Je bent niet alleen service verlenend en klantgericht maar ook zeer bedreven in het werken met meerdere computersystemen. Je beheerst naast de Nederlandse taal (woord en geschrift) ook de Engelse taal (woord) en je bent computervaardig. Samen met jou gaat onze klant het gesprek door met als doel een juist antwoord en een tevreden klant. Je denkt mee in ons team over verbeteringen en je bent flexibel t.a.v. je werkdagen en werktijden. (Wij maken een rooster op basis van 3 weken). Jij kan begin november starten met een twee wekelijkse training waarin jij alle ins and outs van de verschillende systemen aangeleerd krijgt..

De gemeente Utrecht is een inclusieve organisatie die ruimte biedt aan iedereen en die de kracht van de diversiteit van medewerkers inzet om betere resultaten te halen voor de stad. Talent als basis, diversiteit als kracht. Naast je kwaliteiten, talenten en motivatie breng je ook jouw leeftijd, geaardheid, achtergrond of arbeidsbeperking mee. Je bent van harte welkom!

  • Een productgerichte opleiding van ruim 28 dagen ( start datum 1e week van november • Een start salaris van € 11,63 bruto per uur met 2 doorgroei stappen in het eerste jaar • (Eventueel) een reiskostenvergoeding op basis van het Openbaar Vervoer • Ongekend goede sfeer op de vloer en intern • Leuke reacties van onze klanten • Op struikelafstand van Utrecht Centraal Station • Werken voor de snelst groeiende stad van Nederland. • 8,33% vakantie geld• Ook kan je gratis deelnemen aan onze (150 !) online trainingen.• Een baan voor langere tijd met uitzicht op vast. Mogelijkheid om zowel parttime 28 uur als fulltime 36 uur te werken.