4 stappen desktop
Sollicitatie flow 2

Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

x Bestandstype doc, docx, pdf van maximaal 3 MB

Upload hier jouw cv waarmee je je optimaal presenteert aan ons en aan (potentiële) opdrachtgevers. Het al dan niet opnemen van een foto in je cv geschiedt op basis van vrijwilligheid en heeft geen negatieve consequenties. Door het uploaden van een cv met foto verleen je toestemming aan Start People en haar concernvennootschappen om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiële) opdrachtgevers.

Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, welk proces deels geautomatiseerd plaatsvindt. In ons privacy statement kun je nalezen op welke wijze wij jouw gegevens verwerken.

Telefonische klantenservice Gemeente Utrecht

Start People Utrecht XL

Standplaats
Utrecht
Opleiding
HBO
Vakgebied
Callcenter
Vacaturenummer
1AV0004078

Als eerste aanspreekpunt beantwoord jij alle vragen die inwoners van de Gemeente Utrecht hebben. De onderwerpen zijn erg verschillend, vandaar dat jij gedurende 4 weken breed wordt opgeleid. 'Hoe moet ik mijn verhuizing doorgeven?' 'Waarom is mijn afval niet geleegd?' en 'Hoe kan ik mijn identificatiedocumenten verlengen?' zijn zomaar voorbeelden van vragen die je kunt krijgen. Naast de uitgebreide training kun je heel veel vragen beantwoorden door middel van de online kennisbanken. In deze dienstverlenende functie kun jij écht iets positiefs bijdragen aan de prachtige stad Utrecht!

  • Je krijgt een goed gevoel van mensen helpen ( klantgericht)
  • Je bent communicatief vaardig en weet dit in verschillende situaties in te zetten.
  • Je bent gedurende de week flexibel inzetbaar.
  • Je bent voor minimaal 1 jaar beschikbaar.
  • Jij hebt empathisch vermogen wat je gebruikt om inwoners van Utrecht te helpen.
  • Jij bent in staat om met verschillende computersystemen te werken.
  • Jij bent ervaren in een soortgelijke (klantenservice) functie

De klantenservice van de gemeente is te bereiken op een en hetzelfde nummer. Om deze reden komen alle vragen bij jou en je collega’s terecht. De meeste vragen kan jij (na je opleiding) beantwoorden en voor vragen waar jij niet uitkomt bel jij je 2delijns collega’s.

Jij komt te werken in op de 10e verdieping van het moderne stadskantoor van de Gemeente Utrecht op Utrecht Centraal. Naast dat je vanaf je werkplek van het uitzicht kan genieten is het erg prettig werken in het stadskantoor door de fijne inrichting. De openingstijden zijn van maandag tot en met vrijdag van 8:15 uur tot 17:30 uur en op donderdag tot 20:00 uur.
Utrecht is een diverse stad: dit uit zich dan ook in personeelsbestand

  • Een leuke en afwisselende baan, geen telefoontje is hetzelfde!
  • Een uitgebreide en betaalde opleiding van vier weken.
  • Werken voor de snelst groeiende en gezelligste stad van Nederland.
  • Toegang tot meer dan 150 online trainingen.
  • Een flexibele baan, met uitzicht op een vast dienstverband.
  • Een bruto start salaris van €11,60 per uur.

Een klantenservice en capaciteitentest is onderdeel van de sollicitatieprocedure.