Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

x Bestandstype doc, docx, pdf van maximaal 3 MB

Upload hier jouw cv. Dit is je visitekaartje voor ons én voor opdrachtgevers waar we je voorstellen. Je kunt een foto opnemen op je cv, maar als je dit niet doet heeft dit geen negatieve gevolgen voor je sollicitatie. Als je een foto opneemt in je cv dan geef je Start People – én de bedrijven die horen bij USG People Holdings BV. - toestemming om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiële) opdrachtgevers.

Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, dit vindt deels geautomatiseerd plaats. In ons privacy statement kun je nalezen hoe wij jouw gegevens verwerken.

Trafficer-Planner Burgerzaken Gemeente

Start People Utrecht XL

Standplaats
Utrecht
Opleiding
HBO
Vakgebied
Callcenter
Vacaturenummer
1AV0033101

We zijn op zoek per januari 2021 naar een mensgerichte, communicatief vaardige medewerker Traffic die pro actief is. Je bent een teamplayer die denkt in oplossingen en mogelijkheden om onze bezetting maximaal aan te laten sluiten bij de doelstellingen van Publiekszaken en onze klanten. Je bent secuur, nieuwsgierig, je werkt secuur en een echte WFM professional.

Doel van de functie:
Bijdrage leveren aan het adequaat functioneren van Publiekszaken van de gemeente Utrecht door het trafficen van onze collega’s op basis van het rooster en de dag-bij-dag bezetting die aansluiten op het aanbod en de vooraf gedefinieerde requirements.
De Medewerker Traffic heeft, op basis van zijn ervaring een expertise, een adviserende rol naar supervisors en teammanager en zorgt voor een optimale bezetting en borging van onze dienstverlening aan onze burgers op zowel het Stadskantoor als onze locatie in Vleuten
Belangrijkste werkzaamheden:

Kenmerken van het werkveld:
Het aanbod van werk is voor een groot deel voorspelbaar, maar daarnaast kunnen er altijd andere invloeden zijn die meegenomen moeten worden in de dag-bij-dag bezetting en planning.
De productieomgeving is een omgeving die continu in ontwikkeling is temidden van een steeds veranderende gemeentelijke context. Het WFM team plant voor het Klantcontactcentrum(telefonie, digitale dienstverlening, social media & receptie & Burgerzaken (baliedienstverlening) van de gemeente Utrecht zowel op ons moderne Stadskantoor in Utrecht alsmede voor onze locatie in Vleuten. Jouw werkveld is de trafficwerkzaamheden uitvoeren voor Burgerzaken.

Taken:

  • op basis van roosters (nu nog Excel, maar volgend jaar via planningstool NICE ) dagelijks onze collega’s op een zo efficiënt en effectief mogelijke wijze inzetten op onze locaties.
  • Dagsturing en rapporteren aan onze WFM collega’s
  • Maken van planningen en Roostering voor de beide teams
  • Het oplossen van knelpunten in de dagbezetting, waarbij ook een blik op de nabije toekomst wordt geworpen. Denk hierbij aan beschikbaarheidsadviezen, ad hoc inzetten en aanpassen van bezetting waarbij je ook rekening dient te houden met de verschillende skills van onze medewerkers.
  • Voorstellen doen voor procedures en richtlijnen om de efficiency te vergroten.
  • Afstemmen met supervisor en teammanager over de richtlijnen van het rooster
  • Signaleren en adviseren van supervisor en teammanager rondom roosterzaken of afwijkingen in de bezetting die onze dienstverlening zouden kunnen belemmeren.
  • Dagsturing en rapporteren als traffic.

Aanvullende eisen:
Duur: 6 maanden met kans op verlening (tijdelijk)
full time 36 per week (maandag tot en met vrijdag)
Werktijden van maandag tot en met vrijdag 8.00-17.30 uur

Vereist functie eisen:

  • Minimaal hbo opleidingsniveau en minimaal 2 jaar ervaring
  • Aantoonbare kennis en ervaring van WFM – Trafficen & plannen van personeel & personeelsbezetting in een dienstverlenende omgeving
  • Goede communicatieve en sociale vaardigheden
  • Je hebt een excellente beheersing van Excel en je hebt cijfermatig inzicht
  • Je staat open voor verandering en vernieuwing
  • je bent fulltime beschikbaar en inzetbaar voor 36 uur per week. Je werkt van maandag tot en met vrijdag
  • je bent tijdelijk beschikbaar per 1 januari 2021 voor de duur van 6 maanden.

Vereiste competenties voor de functie:

  • Resultaatgericht: Je geeft het behalen van resultaten hoge prioriteit waarbij relaties behouden blijven.
  • Klantgerichtheid: Je houdt rekening met de behoeften van de omgeving (medewerker, supervisor, teammanager)
  • Accuratesse: Je werkt secuur en zorgvuldig.
  • Samenwerken: Je werkt samen met andere aan een gezamenlijk doel en ontwikkelt, behoudt en benut relaties
  • Traffic & Organiseren: Je stelt prioriteiten voor jezelf en anderen. Je bepaalt een geschikte werkaanpak. Je bewaakt deadlines.
  • Analyseren: Je dringt vlot tot de kern van de zaak en weet deze over te brengen aan stakeholders.
  • Flexibiliteit: Je bent flexibel in gedrag en houding. Je past jouw gedrag aan de doelgroep
  • Stressbestendigheid: Je blijft kalm en reageert rustig op tegenslag.
  • Leervermogen: Je leert van eigen ervaringen en fouten en vraagt regelmatig om feedback
  • Communicatie: Je communiceert duidelijke en helder zowel schriftelijk als mondeling.

Gemeente Utrecht

Team WFM (Verantwoordelijk voor de planning en bezetting van verschillende teams; zoals ons klantencontact centrum, burgerzaken en digitale loketten)

Taak: Trafficer & planner tbv team 1 & 2 Publiekszaken / Burgerzaken

Per januari 2021
Duur: 6 maanden met kans op verlenging (tijdelijk)
Werkdagen en tijden: Wij zoeken iemand die 36 uur per week ingezet kan worden van maandag tot en met vrijdag
Het salaris zal binnen de cao van de gemeente vallen in schaal 7 (aanloop) - schaal 8
Een OV vergoeding woon-werkverkeer (vraag naar de voorwaarden)
Gratis toegang tot onze online opleidingen

Wij zouden graag een ervaren collega willen laten starten eind januari 2021 begin februari 2021