Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

x Bestandstype doc, docx, pdf van maximaal 3 MB

Upload hier jouw cv. Dit is je visitekaartje voor ons én voor opdrachtgevers waar we je voorstellen. Je kunt een foto opnemen op je cv, maar als je dit niet doet heeft dit geen negatieve gevolgen voor je sollicitatie. Als je een foto opneemt in je cv dan geef je Start People - én de bedrijven die horen bij RGF Staffing the Netherlands - toestemming om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiële) opdrachtgevers.

Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, dit vindt deels geautomatiseerd plaats. In ons privacy statement kun je nalezen hoe wij jouw gegevens verwerken.

Transportplanner en logistiek supportmedewerker

Start People Lelystad

Standplaats
Almere
Opleiding
MBO 3/4
Vakgebied
Logistiek
Vacaturenummer
1AV0068571

Ben jij van alle markten thuis? Een echte planner voor de transport en de ideale logistieke support medewerker? Voor onze klant in Almere zijn wij op zoek naar een fulltime medewerker voor deze functie!

In deze functie doe je het allemaal waar je namelijk beide functies gaat uitvoeren, hiervoor zijn er twee shiften, één shift is van 08:30 tot 17:00 en een shift is van 10:30 tot 19:00 uur. Hoe de shiften worden ingedeeld wordt van te voren met je besproken.

Als transport planner ben je verantwoordelijk voor de planning van de belading en riteplanning.
Je dagelijkse verantwoordelijkheden zullen bestaan uit:

  • Het maken van een planning voor het vervoer;
  • Het bewaken van de kwaliteit van het extern vervoer;
  • Het toezicht houden en instructies geven op het gebied van veiligheid;
  • Het regelen van het inkomende goederenverkeer;
  • Samen met de afdeling verkoop het verbeteren van de dienstverleningen aan onze klanten.

Als logistiek supportmedewerker ben je verantwoordelijk voor de administratieve ondersteuning aan Sales, Logistiek, Transport en inkoop voor de transporteurs en leveranciers. Je bent bezig met de administratie vanaf inkomende lading tot het de klant heeft bereikt. Je houdt je met de volgende werkzaamheden bezig:

  • Het toezicht houden van openstaande retours;
  • Het aanvragen van voorraadcontrole;
  • Het afschrijven van voorraden in het magazijn;
  • Het annuleren van orders;
  • Het doorgeven van tijdslevering aan de transporteurs.

Voor deze combi functie vragen wij:

  • Een MBO+ werk en denkniveau;
  • Beschikbaar voor twee verschillende shiften 08:30 – 17:00 en 10:30 tot 19:00 uur;
  • Kennis van transportplanning, wegtransport en bijbehorende wet- en regelgeving;
  • Kennis van SAP is een pré;
  • Een goede beheersing van de Engelse en Nederlandse taal, mondeling en schriftelijk;
  • Je bent planmatig en organisatorisch sterk;
  • Je beschikt over een rijbewijs B en eigen vervoer.

De opdrachtgever is gevestigd in Almere met hun distributiecentrum en is actief in papier, packaging en visuele communicatie. Hun assortiment bestaat uit papier, enveloppen en verbruiksgoederen alsook verpakkingsoplossingen. Hun visie is om de positie te versterken als marktleider met als doel de meest betrouwbare distributeur te worden. Met als missie om hun klanten uitstekende kwaliteit te leveren. Dit willen zij doen door hun expertise en vindingen in hun producten en diensten. Tevens willen zij de groene leider worden in de papierindustrie.

  • Een uitdagende baan voor 40 uur in de week;
  • Een mooi startsalaris vanaf €15,50.- bruto per uur;
  • Een mooie bonus van 15% boven je maandloon;
  • Een baan voor een langere tijd, met grote kans op overname vanuit het bedrijf;
  • Werken in een gezellig team met leuke teamuitjes;
  • Recht op reiskostenvergoeding.