Kies je vacature
Vindt de baan die bij jou past.
Je solliciteert
Jij stuurt ons jouw gegevens en wij gaan deze met veel interesse bekijken.
Wij hebben contact
Match jij op de vacature? Dan nemen wij snel contact op om je beter te leren kennen.
Persoonlijke kennismaking
Wil jij ons ook beter leren kennen? Dan gaan we samen een kop koffie of thee drinken.
Jij gaat van start!
Wij regelen het papierwerk en jij zet de krabbel. Welkom bij de club!
jouw baan in 5 stappen

Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

x Bestandstype doc, docx, pdf van maximaal 1,5 MB

Upload hier jouw cv waarmee je je optimaal presenteert aan ons en aan (potentiële) opdrachtgevers. Het al dan niet opnemen van een foto in je cv geschiedt op basis van vrijwilligheid en heeft geen negatieve consequenties. Door het uploaden van een cv met foto verleen je toestemming aan Start People en haar concernvennootschappen om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiële) opdrachtgevers.

Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, welk proces deels geautomatiseerd plaatsvindt. In ons privacy statement kun je nalezen op welke wijze wij jouw gegevens verwerken.

Veelzijdige klantenservice medewerker bij Liander

Start People Amsterdam XL

Standplaats
Haarlem
Opleiding
MBO
Vakgebied
Callcenter
Vacaturenummer
6498004598

Ben jij opzoek naar een uitdagende en goedbetaalde fulltime baan waarbij je klanten te woord staat? Dan kijken wij uit naar jou! In deze uitdagende functie als klantenservice medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt bij bijvoorbeeld; landelijke storingen, geplande werkzaamheden en calamiteiten. De functie fulltime is uitvoerbaar tussen de 32 en 40 uur in de week. Ben je minder beschikbaar? Laat het ons even weten, wellicht dat parttime werken ook mogelijk is. De werkplek is Haarlem, vlakbij het station en de Ikea. Interesse gewekt? Lees dan snel verder!

Wat ga je doen?
Voor onze opdrachtgever Liander zoeken wij een inbound klantenservice medewerker! Als Medewerker Klantcontact Storingen ben jij het eerste aanspreekpunt bij storingen, (on)geplande werkzaamheden en calamiteiten. Jouw klanten weten jou via zowel telefoon, mail als Social Media te vinden. Wij verwachten van jou dat je onderscheid weet te maken tussen (urgente) storingen en met de klant in te plannen werkzaamheden. Deze informatie weet je ook te vertalen naar het aansturen van de juiste monteur met de juiste urgentie. Geen dag is hetzelfde op deze afdeling.

Je bent dan ook zeer stressbestendig en blijft rustig onder alle omstandigheden. Je weet hoofd- van bijzaken te onderscheiden en achterhaalt zodoende via de kortst mogelijke weg de kern van het probleem. We vertrouwen op jouw inschattingsvermogen om de tijd te nemen voor de klant die nodig is en jij weet door jouw inlevingsvermogen de klant gerust te stellen. Ondertussen zet je de benodigde acties in om ervoor te zorgen dat de situatie zo snel en adequaat mogelijk wordt opgelost.

Wie ben je?

  • Minimaal MBO 4-werk- en -denkniveau;
  • Geen minimale werkervaring vereist (callcenter ervaring is een pre);
  • Jij bent klantgericht, communicatief, stressbestendig en een doener;
  • Jij hebt uitstekende communicatieve vaardigheden in de Nederlandse taal (woord en geschrift);
  • Jij kan multitasken: mail, telefoon, Social Media, niks is te gek voor jou!

Liander (onderdeel van Alliander) beheert het netwerk voor gas en stroom. Ze zijn niet de energieleverancier, maar maken het mogelijk dat energieleveranciers energie bij jou kunnen leveren.

Het Technisch KlantContact (TKC) team van Netmanagement waarvoor jij komt te werken, is daarbij de ingang voor alle klanten: 24 uur per dag, 7 dagen per week. Jij bent flexibel inzetbaar. Ben je volledig ingewerkt? Dan is er de mogelijkheid om nachtdiensten te draaien. Dit team zorgt voor een realtime informatiestroom naar klanten, collega’s en andere belanghebbende. Voor consumenten en zakelijke klanten. Voor gemeenten en overheden, aannemers en ander partijen waar Liander mee samenwerkt. Middels diverse kanalen wordt gecommuniceerd met klanten over de status van de storing, waarbij webcare steeds belangrijker wordt. Daarnaast stuurt het team de monteurs aan die de storingen in het net repareren.

  • Jij start in een goed betaalde baan waarin jouw oplossingsvermogen en communicatieve vaardigheden worden geprikkeld
  • Jouw salaris: €2.369 bruto / 40 uur (exclusief ploegentoeslag, vanaf 15%)
  • Je ontvangt reiskostenvergoeding
  • Je gaat werken bij een ondernemend en divers bedrijf dat volop in ontwikkeling is
  • Je krijgt een betaald inwerktraject van twee weken waarbij je ondergedompeld wordt in allerlei ins and outs van je werk
  • Jouw werktijden liggen tussen 07:00 uur en 23:00 uur, in een vooraf vastgesteld ploegenrooster. Hierbij werk je één keer per drie weken in het weekend. Heb je een specifieke beschikbaarheid? Laat het ons weten, dan kijken we samen of het past bij Alliander.

Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen? Klik dan op de knop 'Solliciteer direct!' en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!