Start People kenniscentrum

Welkom in het kenniscentrum van Start People. Als HR-partner staan wij midden in de arbeidsmarkt en zijn wij in bijna alle sectoren die ons land kent actief. Deze sectoren zijn volop in ontwikkeling door onder andere economische en demografische invloeden. Om hierop goed te kunnen anticiperen, proberen wij trends vroegtijdig te signaleren. Dit brengt ons in de gelegenheid zowel klant als kandidaat goed van dienst te zijn. De kennis die wij opdoen middels ervaring en onderzoek wordt in de vorm gegoten van een trendpaper of sector update, is terug te lezen in een blog of nieuwsitem en is spreekvoer gedurende één van onze events. Alle informatie omtrent de ontwikkelingen in de arbeidsmarkt is terug te vinden in dit centrum.

Meest recente artikelen

Campagnebeeld Start People
Nieuws
2 minuten leestijd

Nieuwe campagne Start People: Pak je kans. Ons werk.

De campagne benadrukt het belang van gelijke kansen op de arbeidsmarkt

Start People is live met de nieuwe campagne Pak je kans. Ons werk. Deze campagne geeft inhoud aan de missie “Iedereen kansrijk maken en houden”.  Met een realistische en menselijke blik laat de campagne zien hoe het helpen van mensen aan een baan in de uitzendbranche echt te werk gaat, en zou moeten gaan: met gelijke kansen voor iedereen. Een maatschappelijk bewust verhaal dat benadrukt hoe belangrijk gelijke kansen en werk zijn om verder te komen.

Centraal in deze campagne staan de kansen die gegrepen kunnen worden op de arbeidsmarkt. In de video commercial wordt dit vertaald door altijd te filmen vanuit die kans: een job notificatie van Start People, een COA medewerker die een gevlucht kind helpt dat een nieuw thuis zoekt in Nederland, en een vrouw die op het punt staat een contract te ondertekenen. Stuk voor stuk herkenbare scenario's die de kijker laten beseffen dat Start People iedereen op de arbeidsmarkt kansrijk wil maken en houden.

Bart Kock, Algemeen Directeur bij Start People: “Wij zochten naar herkenbare scenario’s die laten zien dat wij iedereen gelijke kans geven op de arbeidsmarkt, en hier bewust en verantwoordelijk mee omgaan. Ons grote, sociale hart klinkt ook zelfs door in onze missie. Dit doen we al vanaf onze oprichting en zit in ons DNA, doordat we anders kijken naar mensen en werk.”

De campagne loopt tot eind juni en bestaat uit een online video, radiocommercial, social content, digital banners en instore communicatie. De campagne is ontwikkeld door 180 Amsterdam en is geproduceerd door 180 Made. Mediaplus is verantwoordelijk voor de media-inzet.

Deel dit artikel

Ons werk magazine

Campagnebeeld Start People
Nieuws
2 minuten leestijd

Nieuwe campagne Start People: Pak je kans. Ons werk.

De campagne benadrukt het belang van gelijke kansen op de arbeidsmarkt

Start People is live met de nieuwe campagne Pak je kans. Ons werk. Deze campagne geeft inhoud aan de missie “Iedereen kansrijk maken en houden”.  Met een realistische en menselijke blik laat de campagne zien hoe het helpen van mensen aan een baan in de uitzendbranche echt te werk gaat, en zou moeten gaan: met gelijke kansen voor iedereen. Een maatschappelijk bewust verhaal dat benadrukt hoe belangrijk gelijke kansen en werk zijn om verder te komen.

Centraal in deze campagne staan de kansen die gegrepen kunnen worden op de arbeidsmarkt. In de video commercial wordt dit vertaald door altijd te filmen vanuit die kans: een job notificatie van Start People, een COA medewerker die een gevlucht kind helpt dat een nieuw thuis zoekt in Nederland, en een vrouw die op het punt staat een contract te ondertekenen. Stuk voor stuk herkenbare scenario's die de kijker laten beseffen dat Start People iedereen op de arbeidsmarkt kansrijk wil maken en houden.

Bart Kock, Algemeen Directeur bij Start People: “Wij zochten naar herkenbare scenario’s die laten zien dat wij iedereen gelijke kans geven op de arbeidsmarkt, en hier bewust en verantwoordelijk mee omgaan. Ons grote, sociale hart klinkt ook zelfs door in onze missie. Dit doen we al vanaf onze oprichting en zit in ons DNA, doordat we anders kijken naar mensen en werk.”

De campagne loopt tot eind juni en bestaat uit een online video, radiocommercial, social content, digital banners en instore communicatie. De campagne is ontwikkeld door 180 Amsterdam en is geproduceerd door 180 Made. Mediaplus is verantwoordelijk voor de media-inzet.

Deel dit artikel

Sector updates

Campagnebeeld Start People
Nieuws
2 minuten leestijd

Nieuwe campagne Start People: Pak je kans. Ons werk.

De campagne benadrukt het belang van gelijke kansen op de arbeidsmarkt

Start People is live met de nieuwe campagne Pak je kans. Ons werk. Deze campagne geeft inhoud aan de missie “Iedereen kansrijk maken en houden”.  Met een realistische en menselijke blik laat de campagne zien hoe het helpen van mensen aan een baan in de uitzendbranche echt te werk gaat, en zou moeten gaan: met gelijke kansen voor iedereen. Een maatschappelijk bewust verhaal dat benadrukt hoe belangrijk gelijke kansen en werk zijn om verder te komen.

Centraal in deze campagne staan de kansen die gegrepen kunnen worden op de arbeidsmarkt. In de video commercial wordt dit vertaald door altijd te filmen vanuit die kans: een job notificatie van Start People, een COA medewerker die een gevlucht kind helpt dat een nieuw thuis zoekt in Nederland, en een vrouw die op het punt staat een contract te ondertekenen. Stuk voor stuk herkenbare scenario's die de kijker laten beseffen dat Start People iedereen op de arbeidsmarkt kansrijk wil maken en houden.

Bart Kock, Algemeen Directeur bij Start People: “Wij zochten naar herkenbare scenario’s die laten zien dat wij iedereen gelijke kans geven op de arbeidsmarkt, en hier bewust en verantwoordelijk mee omgaan. Ons grote, sociale hart klinkt ook zelfs door in onze missie. Dit doen we al vanaf onze oprichting en zit in ons DNA, doordat we anders kijken naar mensen en werk.”

De campagne loopt tot eind juni en bestaat uit een online video, radiocommercial, social content, digital banners en instore communicatie. De campagne is ontwikkeld door 180 Amsterdam en is geproduceerd door 180 Made. Mediaplus is verantwoordelijk voor de media-inzet.

Deel dit artikel

Trendpapers

Campagnebeeld Start People
Nieuws
2 minuten leestijd

Nieuwe campagne Start People: Pak je kans. Ons werk.

De campagne benadrukt het belang van gelijke kansen op de arbeidsmarkt

Start People is live met de nieuwe campagne Pak je kans. Ons werk. Deze campagne geeft inhoud aan de missie “Iedereen kansrijk maken en houden”.  Met een realistische en menselijke blik laat de campagne zien hoe het helpen van mensen aan een baan in de uitzendbranche echt te werk gaat, en zou moeten gaan: met gelijke kansen voor iedereen. Een maatschappelijk bewust verhaal dat benadrukt hoe belangrijk gelijke kansen en werk zijn om verder te komen.

Centraal in deze campagne staan de kansen die gegrepen kunnen worden op de arbeidsmarkt. In de video commercial wordt dit vertaald door altijd te filmen vanuit die kans: een job notificatie van Start People, een COA medewerker die een gevlucht kind helpt dat een nieuw thuis zoekt in Nederland, en een vrouw die op het punt staat een contract te ondertekenen. Stuk voor stuk herkenbare scenario's die de kijker laten beseffen dat Start People iedereen op de arbeidsmarkt kansrijk wil maken en houden.

Bart Kock, Algemeen Directeur bij Start People: “Wij zochten naar herkenbare scenario’s die laten zien dat wij iedereen gelijke kans geven op de arbeidsmarkt, en hier bewust en verantwoordelijk mee omgaan. Ons grote, sociale hart klinkt ook zelfs door in onze missie. Dit doen we al vanaf onze oprichting en zit in ons DNA, doordat we anders kijken naar mensen en werk.”

De campagne loopt tot eind juni en bestaat uit een online video, radiocommercial, social content, digital banners en instore communicatie. De campagne is ontwikkeld door 180 Amsterdam en is geproduceerd door 180 Made. Mediaplus is verantwoordelijk voor de media-inzet.

Deel dit artikel

Werken in een nieuwe wereld

Campagnebeeld Start People
Nieuws
2 minuten leestijd

Nieuwe campagne Start People: Pak je kans. Ons werk.

De campagne benadrukt het belang van gelijke kansen op de arbeidsmarkt

Start People is live met de nieuwe campagne Pak je kans. Ons werk. Deze campagne geeft inhoud aan de missie “Iedereen kansrijk maken en houden”.  Met een realistische en menselijke blik laat de campagne zien hoe het helpen van mensen aan een baan in de uitzendbranche echt te werk gaat, en zou moeten gaan: met gelijke kansen voor iedereen. Een maatschappelijk bewust verhaal dat benadrukt hoe belangrijk gelijke kansen en werk zijn om verder te komen.

Centraal in deze campagne staan de kansen die gegrepen kunnen worden op de arbeidsmarkt. In de video commercial wordt dit vertaald door altijd te filmen vanuit die kans: een job notificatie van Start People, een COA medewerker die een gevlucht kind helpt dat een nieuw thuis zoekt in Nederland, en een vrouw die op het punt staat een contract te ondertekenen. Stuk voor stuk herkenbare scenario's die de kijker laten beseffen dat Start People iedereen op de arbeidsmarkt kansrijk wil maken en houden.

Bart Kock, Algemeen Directeur bij Start People: “Wij zochten naar herkenbare scenario’s die laten zien dat wij iedereen gelijke kans geven op de arbeidsmarkt, en hier bewust en verantwoordelijk mee omgaan. Ons grote, sociale hart klinkt ook zelfs door in onze missie. Dit doen we al vanaf onze oprichting en zit in ons DNA, doordat we anders kijken naar mensen en werk.”

De campagne loopt tot eind juni en bestaat uit een online video, radiocommercial, social content, digital banners en instore communicatie. De campagne is ontwikkeld door 180 Amsterdam en is geproduceerd door 180 Made. Mediaplus is verantwoordelijk voor de media-inzet.

Deel dit artikel

Nieuws berichten

Campagnebeeld Start People
Nieuws
2 minuten leestijd

Nieuwe campagne Start People: Pak je kans. Ons werk.

De campagne benadrukt het belang van gelijke kansen op de arbeidsmarkt

Start People is live met de nieuwe campagne Pak je kans. Ons werk. Deze campagne geeft inhoud aan de missie “Iedereen kansrijk maken en houden”.  Met een realistische en menselijke blik laat de campagne zien hoe het helpen van mensen aan een baan in de uitzendbranche echt te werk gaat, en zou moeten gaan: met gelijke kansen voor iedereen. Een maatschappelijk bewust verhaal dat benadrukt hoe belangrijk gelijke kansen en werk zijn om verder te komen.

Centraal in deze campagne staan de kansen die gegrepen kunnen worden op de arbeidsmarkt. In de video commercial wordt dit vertaald door altijd te filmen vanuit die kans: een job notificatie van Start People, een COA medewerker die een gevlucht kind helpt dat een nieuw thuis zoekt in Nederland, en een vrouw die op het punt staat een contract te ondertekenen. Stuk voor stuk herkenbare scenario's die de kijker laten beseffen dat Start People iedereen op de arbeidsmarkt kansrijk wil maken en houden.

Bart Kock, Algemeen Directeur bij Start People: “Wij zochten naar herkenbare scenario’s die laten zien dat wij iedereen gelijke kans geven op de arbeidsmarkt, en hier bewust en verantwoordelijk mee omgaan. Ons grote, sociale hart klinkt ook zelfs door in onze missie. Dit doen we al vanaf onze oprichting en zit in ons DNA, doordat we anders kijken naar mensen en werk.”

De campagne loopt tot eind juni en bestaat uit een online video, radiocommercial, social content, digital banners en instore communicatie. De campagne is ontwikkeld door 180 Amsterdam en is geproduceerd door 180 Made. Mediaplus is verantwoordelijk voor de media-inzet.

Deel dit artikel

Blogs

Campagnebeeld Start People
Nieuws
2 minuten leestijd

Nieuwe campagne Start People: Pak je kans. Ons werk.

De campagne benadrukt het belang van gelijke kansen op de arbeidsmarkt

Start People is live met de nieuwe campagne Pak je kans. Ons werk. Deze campagne geeft inhoud aan de missie “Iedereen kansrijk maken en houden”.  Met een realistische en menselijke blik laat de campagne zien hoe het helpen van mensen aan een baan in de uitzendbranche echt te werk gaat, en zou moeten gaan: met gelijke kansen voor iedereen. Een maatschappelijk bewust verhaal dat benadrukt hoe belangrijk gelijke kansen en werk zijn om verder te komen.

Centraal in deze campagne staan de kansen die gegrepen kunnen worden op de arbeidsmarkt. In de video commercial wordt dit vertaald door altijd te filmen vanuit die kans: een job notificatie van Start People, een COA medewerker die een gevlucht kind helpt dat een nieuw thuis zoekt in Nederland, en een vrouw die op het punt staat een contract te ondertekenen. Stuk voor stuk herkenbare scenario's die de kijker laten beseffen dat Start People iedereen op de arbeidsmarkt kansrijk wil maken en houden.

Bart Kock, Algemeen Directeur bij Start People: “Wij zochten naar herkenbare scenario’s die laten zien dat wij iedereen gelijke kans geven op de arbeidsmarkt, en hier bewust en verantwoordelijk mee omgaan. Ons grote, sociale hart klinkt ook zelfs door in onze missie. Dit doen we al vanaf onze oprichting en zit in ons DNA, doordat we anders kijken naar mensen en werk.”

De campagne loopt tot eind juni en bestaat uit een online video, radiocommercial, social content, digital banners en instore communicatie. De campagne is ontwikkeld door 180 Amsterdam en is geproduceerd door 180 Made. Mediaplus is verantwoordelijk voor de media-inzet.

Deel dit artikel

Wet- en regelgeving

Campagnebeeld Start People
Nieuws
2 minuten leestijd

Nieuwe campagne Start People: Pak je kans. Ons werk.

De campagne benadrukt het belang van gelijke kansen op de arbeidsmarkt

Start People is live met de nieuwe campagne Pak je kans. Ons werk. Deze campagne geeft inhoud aan de missie “Iedereen kansrijk maken en houden”.  Met een realistische en menselijke blik laat de campagne zien hoe het helpen van mensen aan een baan in de uitzendbranche echt te werk gaat, en zou moeten gaan: met gelijke kansen voor iedereen. Een maatschappelijk bewust verhaal dat benadrukt hoe belangrijk gelijke kansen en werk zijn om verder te komen.

Centraal in deze campagne staan de kansen die gegrepen kunnen worden op de arbeidsmarkt. In de video commercial wordt dit vertaald door altijd te filmen vanuit die kans: een job notificatie van Start People, een COA medewerker die een gevlucht kind helpt dat een nieuw thuis zoekt in Nederland, en een vrouw die op het punt staat een contract te ondertekenen. Stuk voor stuk herkenbare scenario's die de kijker laten beseffen dat Start People iedereen op de arbeidsmarkt kansrijk wil maken en houden.

Bart Kock, Algemeen Directeur bij Start People: “Wij zochten naar herkenbare scenario’s die laten zien dat wij iedereen gelijke kans geven op de arbeidsmarkt, en hier bewust en verantwoordelijk mee omgaan. Ons grote, sociale hart klinkt ook zelfs door in onze missie. Dit doen we al vanaf onze oprichting en zit in ons DNA, doordat we anders kijken naar mensen en werk.”

De campagne loopt tot eind juni en bestaat uit een online video, radiocommercial, social content, digital banners en instore communicatie. De campagne is ontwikkeld door 180 Amsterdam en is geproduceerd door 180 Made. Mediaplus is verantwoordelijk voor de media-inzet.

Deel dit artikel