Werken bij CJIB
Werken bij het CJIB, betekent werken met een maatschappelijke opgave bij één van de grootste werkgevers van Leeuwarden! Bekijk onze vacatures bij het CJIB en solliciteer direct.
Werken bij het CJIB, betekent werken met een maatschappelijke opgave bij één van de grootste werkgevers van Leeuwarden! Bekijk onze vacatures bij het CJIB en solliciteer direct.
Neem contact op om de mogelijkheden te bespreken
Werken bij het CJIB, betekent werken met een maatschappelijke opgave bij één van de grootste werkgevers van Leeuwarden! De organisatie is verantwoordelijk voor het verzorgen van de inning voor veel overheidsinstanties. Er werken ongeveer 1250 gedreven mensen met verschillende achtergronden. En praktisch gezien kunnen we stellen dat het CJIB goed te bereiken is met het OV, er is namelijk een bushalte voor de deur van het pand. Houdt er rekening mee dat er weinig tot geen parkeergelegenheid is.
Ben je nog niet helemaal overtuigd óf wil je juist meer informatie over het CJIB? Check dan snel: www.CJIB.nl
Als klantadviseur op het informatiecentrum van het CJIB ben jij het eerste aanspreekpunt voor de klant. Je bent werkzaam op het IC (informatiecentrum). De 'Wet Mulder' is de eerste skill/vaardigheid waar jij op gaat starten. Je krijgt vragen vanuit particulieren en bedrijven over boetes van (lichte) verkeersovertredingen. Tijdens het gesprek luister je goed naar de klant, je zoekt informatie op in de kennisbank en geeft advies. Nadat je de klant hebt geholpen registreer je de gegevens in het systeem.
Nog even op een rijtje, wat ga je doen:
Wat heb je nodig voor de functie van klantenservice medewerker bij het CJIB?
Wat krijg je als klantenservice medewerker bij het CJIB?
Ga je aan de slag bij het CJIB? Dan begint je dienstverband met een opleiding. Jij krijgt training in bijvoorbeeld alle theoretische kennis vanuit het CJIB die je nodig hebt om je functie uit te kunnen oefenen. "Hoe werkt het systeem?", "Waar vind je informatie?" en "Wat vertel ik de klant?" zijn vragen die worden behandeld. Als je de theorie en systeem toets hebt behaald dan mag je door. Het volgende onderdeel is (zelfstandig) bellen. Hierin wordt je ondersteund door een buddy of coach. Ook is er een meetmoment waarbij gezamenlijk met de coach wordt gekeken hoe je het bellen oppakt.
Doorgroeimogelijkheden zijn er ook volop! Je start met één skill en al na twee weken ga je de volgende skill erbij leren. Bij goed functioneren kun je meerdere interne opleidingen volgen om je verder te ontwikkelen, bijvoorbeeld in webcare of als specialist. In totaal zijn er meer dan 30 verschillende skills. Kortom, een functie met veel uitdaging en verdiepingsmogelijkheden! Wil je je talent (verder) ontwikkelen? Dat kan ook. Het CJIB biedt Duitse en Franse taalcursussen aan.
Wij hebben uitdagende vacatures open staan bij het CJIB. Welke functie je ook gaat uitvoeren, wij streven er altijd naar om jou op de juiste plek te zetten. Dat is Ons werk. Ben je geïnteresseerd? Solliciteer dan direct op één van de openstaande vacatures en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Heb jij nog vragen over werken bij het CJIB? We vertellen je er graag meer over! Laat je gegevens achter en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.