Ik heb interesse!

Voeg hier je CV toe

Dit is je visitekaartje voor ons én voor opdrachtgevers waar we je voorstellen. Je kunt een foto opnemen op je cv, maar als je dit niet doet heeft dit geen negatieve gevolgen voor je sollicitatie. Als je een foto opneemt in je cv dan geef je Start People – én de bedrijven die horen bij USG People Holdings BV. - toestemming om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiële) opdrachtgevers.

Vink aan wat van toepassing is:

*Mocht je niet in het bezit zijn van een diploma op (minimaal) MBO 4 niveau op sociaal/agogisch gebied, dan kunnen we je helaas niet meenemen in procedure.

In ons privacy statement kun je nalezen hoe jouw gegevens worden verwerkt.

Dat werken bij het COA leuk is, blijkt wel uit de notering van het COA in de top 10 van beste werkgevers van vacaturesite Indeed.

Ook bijdragen aan de opvang van asielzoekers?

Als woonbegeleider werk je in de opvang van asielzoekers op één van de locaties in Nederland. Je faciliteert en begeleidt dagelijks asielzoekers in hun woonomgeving. Je werk draagt bij aan een veilig en leefbaar woonklimaat voor de bewoners.  Je signaleert spanningen, spreekt bewoners aan op ongewenst gedrag en intervenieert. Je stimuleert de zelfredzaamheid van bewoners waarbij het activeren een speerpunt is. Samen met je collega’s creëer je een centrum waarin bewoners zelf verantwoordelijkheid nemen en actief bijdragen aan het klimaat op het centrum.

Waar kom je te werken?

COA staat voor Centraal Orgaan opvang asielzoekers. Het COA is verantwoordelijk voor de opvang van asielzoekers. Zij zorgen voor onderdak gedurende de asielperiode en bereidt asielzoekers voor op een verblijf in Nederland, migratie of terugkeer naar het land van herkomst.

Wil jij ook bijdragen aan de opvang van deze doelgroep? Dat kan! Voor twee locaties in Ter Apel, zijn we op zoek naar meerdere nieuwe collega's. Door de variërende instroom van asielzoekers, maar ook door de politieke en maatschappelijke gevoeligheid van het asielvraagstuk is flexibiliteit in structuur en organisatie bij het COA noodzakelijk. Dit maakt het werk bijzonder uitdagend. Medewerkers van het COA kenmerken zich dan ook door professionaliteit, affiniteit met de doelgroep, resultaatgerichtheid, omgevingsbewustzijn en flexibiliteit. Werken bij het COA betekent dat je vanuit je eigen vakgebied bijdraagt aan de opvang van asielzoekers. Doordat jij een opleiding hebt afgerond op sociaal/agogisch gebied en ervaring hebt in de zorg & welzijn, ben jij de nieuwe collega die we zoeken.

Let op! Voor deze functie is het noodzakelijk dat je minimaal een mbo 4 opleiding afgerond hebt in een sociaal agogische richting. Indien je hier niet aan kunt voldoen, kunnen we je sollicitatie ook niet meenemen in procedure!

 

Dit krijg je er voor terug

Naast het feit dat je een heleboel voldoening uit dit vak kan halen en mooie werkervaring op kan doen binnen de overheid, zitten er natuurlijk een aantal arbeidsvoorwaarden vast aan deze functie. Een greep uit het aanbod:

- Kans om 32-36 uur per week te werken;
- Bruto uurloon vanaf €16,29 (inschaling op basis van werkervaring). Dit betekent een maandsalaris van minimaal €2500,- o.b.v. een 36-urige werkweek;
- Vergoeding in reiskosten;
- Toeslagen voor eventuele weekend- en avonddiensten;
- Indien je nog niet in het bezit bent van een geldig BHV certificaat, zullen wij deze voor je vergoeden!

Ook een goede en respectvolle sfeer is onderdeel van jouw werkomgeving waar vertrouwen en collegialiteit centraal staan.

Dagindeling COA

Wat doe je als woonbegeleider bij het COA? Watch & learn!

Wil jij deze korte, maar volledige documentaire (Wij zijn het COA) zien? Check deze link.
 

Wat verwachten we van jou?

Jij hebt een opleiding afgerond op sociaal/agogisch vlak op MBO 4 niveau. Doordat dit niet de eerste stap in je carrière is heb jij al enige ervaring met het werken met deze of een vergelijkbare doelgroep. Naast flexibiliteit, een flinke dosis enthousiasme en doorzettingsvermogen wil jij alles op alles zetten om de asielzoekers te begeleiden tijdens het verblijf hier in Nederland.