Wil jij de aankomende 12-15 weken aan de slag bij de overheid als klantadviseur?

Wij hebben een gave vacature voor 24-40 uur met een bruto uurloon van €13,61!

Klantcontact medewerker overheid

Elk jaar moeten wij als burger onze inkomstenbelasting opgeven, ook zakelijke partijen dienen hun papieren op orde te hebben voor de belastingdienst. Maar wist je dat agrariërs ook jaarlijks een opgave moeten doen? In het voorjaar wordt er van hen verwacht dat zij de gecombineerde opgave en perceelregistratie gereed hebben en indienen. Doordat dit in een specifieke periode plaats vindt, verwacht onze opdrachtgever binnen de overheid een piek in de werkzaamheden. En daarvoor hebben we jou nodig!

De relaties (agrariërs) zijn in de gelegenheid om contact op te nemen omdat zij vragen hebben over de regeling, procedure of andere zaken. Als klantadviseur sta jij ze te woord, mogelijk word je in de toekomst ook ingezet voor de beantwoording van vragen per e-mail. Je ontvangt een training om de kennis omtrent wet- en regelgeving tot je te nemen. Elke vraag kun je op jouw manier behandelen en beantwoorden. Kwaliteit en informatievoorziening staan hoog in het vaandel.

Nog even op een rijtje, dit ga je doen:

- Je neemt de vragen aan van relaties; 
- Je beoordeelt of je de vraag zelf kunt beantwoorden of deze voorlegt aan een specialist;
- Je handelt de vragen af en maakt hiervoor gebruik van kennis- en bedrijfssystemen; 
- Je checkt of de gegeven informatie aansluit bij de behoefte van de relatie;
- Alle contacten met de relaties registreer je in het bedrijfssysteem;
Je signaleert en registreert signalen of klachten van relaties.

 

Wat we vragen:

Óf je hebt gedegen affiniteit met de agrarische sector, óf je bent ervaren in het (telefonisch) klantcontact. Dat maakt dat jij de kandidaat bent die we zoeken. Luisteren, samenvatten, doorvragen, antwoorden vinden en omgaan met emoties zijn jou bekend. Je bent handig in het werken met de verschillende computersystemen. Verder is het voor jou geen probleem om je de kennis over de wet- en regelgeving snel eigen te maken, hierin het overzicht te bewaren en verbanden te kunnen leggen.

Het volgende zien we daarom in ieder geval graag terug op jouw CV;  

- Je beschikt over minimaal een afgeronde MBO (niveau 3 of 4) opleiding; 
- Je beschikt over relevante ervaring op het gebied van klantcontact (telefonisch) en/of hebt sterke affiniteit met de agrarische sector.

 

Wat we geven:

Je werkt volgens een rooster, met werktijden tussen 08.15 en 17.00 uur. In de piekperiode kun je tot 21.00 uur en ook op zaterdag en/of zondag worden ingepland.

De startdatum is 18 maart en de opdracht duurt tot en met 15 mei. Bij goed functioneren is er een mogelijkheid dat je daarna een langere periode kunt blijven. Ook kan het zijn dat je doorstroomt naar een andere afdeling binnen dezelfde organisatie. Het bruto uurloon is € 13,61 en je krijgt een volledige reiskostenvergoeding op basis van openbaar vervoer.

Wat wel belangrijk is om te weten is dat we enige flexibiliteit van je vragen. Je dient namelijk fulltime beschikbaar te zijn in de periode van 18 maart tot en met 15 mei 2019. Je wordt minimaal 24 uur per week ingezet, tijdens drukke periodes natuurlijk meer, dit kan uitlopen tot 40 uur. Daarnaast is het niet mogelijk om vakantieplannen te hebben (of te maken) gedurende deze periode. 

Schrijf je hier direct in

Ik ben beschikbaar vanaf 18 maart en heb geen vakantie gepland t/m mei;

 

 In ons privacy statement kun je nalezen hoe jouw gegevens worden verwerkt.

Schrijf je hier in

Proces

Wij begrijpen als geen ander dat jij wil weten waar je aan toe bent. We hopen dat je enthousiast bent geworden en deze vacature ziet als een kans op een mooie baan! Schrijf je daarom direct in. Pas jij in het profiel? Dan plannen we graag een whatsapp videogesprek in, voordat je wordt uitgenodigd voor een groepssollicitatie. Zijn we het helemaal eens en zie jij het zitten, dan mag je bij de klant langs. Zodra zij net zo enthousiast zijn als wij, krijg jij je contract om te ondertekenen en mag je van start!

wervingsproces Ja, ik wil van start!
Sieger foto

Sieger, Groningen, reeds 3 jaar werkzaam;

In mijn functie ben ik werkzaam als klantcontactmedewerker op het informatiecentrum. Hierbij heb ik voornamelijk contact met onze klanten via de telefoon, maar ik werk tegenwoordig ook met e-mail en webcare. Ik ben 3 jaar geleden begonnen met een tijdelijk project, wat me zo goed is bevallen dat ik er momenteel nog steeds met veel plezier werk. Ik houd me dagelijks bezig met het informeren en begeleiden van agrariërs die vragen hebben omtrent de wet- en regelgeving in de breedste zin van het woord. Elke dag is anders, omdat je nooit vijf keer dezelfde vraag krijgt. Binnen mijn functie krijg ik de kans en ruimte om de vragen of problemen zelf op te lossen, we werken daarom ook niet met een script. De kwaliteit van de informatievoorziening staat voorop. Werken binnen de overheid betekent voor mij stabiliteit, waarde toevoeging en dienstbaar zijn. De sfeer op de werkvloer is zeer goed en gemoedelijk, we hebben een hecht team, waarbij we een vlakke structuur kennen op de afdeling.

 

Anita, Alteveer, bijna 1 jaar werkzaam;

Ik ben vorig jaar ingestroomd op dit tijdelijke project, echter zijn we nu bijna een jaar verder en werk ik nog steeds met enorm veel plezier in deze functie. De sfeer binnen de organisatie en afdeling is zo ontzettend fijn en ontspannen. We staan gelijk aan elkaar en zijn erg behulpzaam. In mijn huidige functie sta ik klanten te woord, zij bellen met vragen die ik beantwoord of ik begeleid hen met het invullen van formulieren. Een groot pluspunt voor mij is het uurloon, je wordt niet betaald als callcenter medewerker, je wordt naar zwaarte van de functie beloond. De functie heeft diepgang en dat vraagt ook van je inzet, de wil om te leren en een stukje logica. De stof is namelijk niet gemakkelijk. Ik heb het onwijs naar mijn zin en hoop hier nog een behoorlijke poos te mogen werken!

Testimonial2
Recruiter

Josie Polfliet

0592 - 338 333

Of stuur een email naar Assen Overheid

Josie is onze recruiter in Assen die zich bezig houdt met de werving en selectie voor dit project. Jouw gegevens komen daarom ook bij haar terecht. Heb je vragen over deze vacature? Stuur haar even een berichtje, mail of bel haar. Zij staat klaar voor jou. Mocht je liever langs willen komen op de vestiging in Assen, dat kan! Je bent welkom aan de Kloekhorststraat 34.

 

Is ze momenteel niet beschikbaar? Geen probleem, haar collega recruiters zijn net zo goed op de hoogte van deze vacature!

Niet gevonden wat je zocht? Bekijk hier alle vacatures binnen de overheid in het noorden van Nederland.

Filter de zoekopdracht

    Regio

    Type

    Opleidingsniveau

    Functiegroep

    #ResourceNotFound#:FacetResources:inhouse

16 vacatures gevonden