Overheid

Als één van de grootste en snelst groeiende werkgevers van Nederland snappen wij dat u behoefte heeft aan gekwalificeerd en flexibel personeel. Een flexibele schil die inspeelt en meebeweegt met de continue fluctuatie van uw bezettingsgraad. Daarnaast heeft u rekening te houden met factoren zoals veranderende wetgeving en digitalisering. 

Start People is reeds veertig jaar actief in bemiddeling voor overheidsfuncties en is daarmee dé specialist van de arbeidsmarkt. Met onze deskundigheid helpen wij u bij het adequaat invullen en inrichten van een optimale en flexibele schil. Dit doen we door een grondige selectie van de beste mensen in de markt die snel en flexibel inzetbaar zijn.

De mensen van Start People

Start People zet zich dagelijks in voor gelijke kansen op de arbeidsmarkt. Door onze persoonlijke begeleiding en betrokkenheid creëren wij binding en bouwen wij een wederzijds vertrouwen op met onze medewerkers. Wij staan voor onze mensen en bemiddelen ze vol overtuiging naar een volgende uitdaging. Dit alles draagt bij aan de ontzorging die wij u bieden als HR-partner. 

Onze medewerkers zijn flexibel of op zoek naar vastigheid. Willen fulltime of parttime werken. Zijn ervaren of maken een carrière switch. Maar zijn bovenal gedreven en gemotiveerd om uw (semi)overheidsorganisatie te versterken. Afhankelijk van de wensen van uw organisatie gaan wij op zoek naar de juiste match. 

Dit kan in de functie van:

  • Projectmedewerker;
  • Medewerker klantenservice;
  • Baliemedewerker;
  • Docent;
  • Financieel-administratief medewerker;
  • Vaccinatiemedewerker & coronatester;
  • Diverse overheidsfuncties t/m schaal 8.

Contact

Wilt u meer weten? Stuur een e-mail naar info@startpeople.nl of neem contact op met een vestiging bij u in de buurt. Wij helpen u graag verder. Wilt u direct ons tarief weten? Laat dan uw vacature of aanvraag achter in het onderstaand contactformulier en wij nemen contact met u op! 

Direct vacature achterlaten

In ons privacy statement kun je nalezen hoe jouw gegevens worden verwerkt.